Αντιπροσωπευτικές (αλλά όχι περιοριστικές / εξαντλητικές) περιπτώσεις εφαρμογής εξειδικευμένων ηλεκτρονικών υπηρεσιών θεωρούνται: 
    - το ηλεκτρονικό εμπόριο 
 
    - η ηλεκτρονική εκπαίδευση, επιμόρφωση, ξενάγηση 
 
    - οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες διαδραστικής ενημέρωσης - πληρόφόρησης 
 
    - λοιπές εξειδικευμένες ηλεκτρονικές υπηρεσίες (πχ. τηλεδιάσκεψη κλπ) 
 
 
(περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στον οδηγό υποβολής της δράσης (σελ. 8 και μετά). 
Στο πλαίσιο της δράσης δεν υποστηρίζεται/ επιχορηγείται: 
    - Η ανάπτυξη στατικών ιστοσελίδων ή ιστοσελίδων αποκλειστικά πληροφοριακού χαρακτήρα που περιορίζονται σε απλή καταγραφή/ παρουσίαση της εταιρίας και των προϊόντων/ υπηρεσιών της (π.χ. ενημερωτικά σάιτ), χωρίς την υλοποίηση συγκεκριμένης υπηρεσίας με δοσοληπτικές λειτουργίες 
 
    - Η υλοποίηση ηλεκτρονικών υπηρεσιών που παρέχονται ήδη από την επιχείρηση 
 
    - Τερματικός εξοπλισμός (PCs, PDAs κλπ.) που στοχεύει στην πρόσβαση στην υπηρεσία του προσωπικού της επιχείρησης ή συνεργατών – προμηθευτών της 
 
    - Η ανάπτυξη/ επέκταση υπηρεσιών που δεν στοχεύουν σε πελάτες αλλά στην αναβάθμιση εσωτερικών λειτουργιών της επιχείρησης ή λειτουργιών σε σχέση με συνεργάτες - προμηθευτές 
 
    - Η ανάπτυξη/ επέκταση υφιστάμενων συστημάτων CRM, CMS, ERP κλπ, η σκοπιμότητα
 
    των οποίων δεν διασυνδέεται σαφώς με συγκεκριμένη ηλεκτρονική υπηρεσία που θα 
    παρασχεθεί στο πλαίσιο του έργου και με βάση τους όρους και τις προϋποθέσεις της παρούσας δράσης  
    - H απλή υλοποίηση αυτοματοποιημένων δικτύων φωνής (IVR) που περιλαμβάνει γενική
 
    ενημέρωση και απλή δρομολόγηση, ενώ η τελική υπηρεσία – ολοκλήρωση της συναλλαγής διεκπεραιώνεται στη συνέχεια μέσω τηλε-εκπροσώπου (live agent)  
    - Ενέργεια καθαρά προωθητικού χαρακτήρα (π.χ. internet marketing campaign) που δεν αφορά και δεν διασυνδέεται σαφώς με την βασική υπηρεσία που παρέχεται στο πλαίσιο του έργου 
 
 
Η διανομή των υπηρεσιών που θα παρέχονται στο πλαίσιο των ενισχυόμενων έργων θα πρέπει να βασίζεται σε ένα ή σε συνδυασμό περισσοτέρων καναλιών διανομής, 
• Internet (www) 
• Mobile (GPRS, 3G) 
• Voice (interactive) 
Ενθαρρύνεται η αξιοποίηση σύγχρονων εργαλείων και τεχνολογιών που υποστηρίζει το καθένα 
από αυτά, όπως: eCommerce platforms, interactive web portals, web-stream, wikis, blogs, podcasts, RSS feeds, Web2SMS, bluetooth, SMS, MMS κλπ., αλλά και σύγχρονων τάσεων όπως Web και Social Networks.  |